Sluit navigatie

Meest gestelde vragen

In welke landen leveren jullie?
Wij leveren aan consumenten in Nederland en België.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Wij bieden 3 betaalmogelijkheden.
- direct online via iDeal
- creditcard
- betaling achteraf, op factuur

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen lager dan €25,- betaalt u €4,95 aan verzendkosten. Bij bestellingen boven €25,- betaalt u geen verzendkosten.

Ik kan een product niet meer online vinden, is het dan uitverkocht?
Ja. Wanneer een artikel niet meer online staat is het uitverkocht. U kunt een e-mail sturen naar consument@ptmd.nl met daarin het artikelnummer. Onze medewerkers kunnen voor u kijken welke winkel dit artikel wellicht nog op voorraad heeft..

Krijg ik altijd een bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
Ja, als u online heeft besteld ontvangt u een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Heeft u besteld maar geen bevestiging ontvangen? Wellicht is er iets mis gegaan. Graag een mail sturen naar consument@ptmd.nl met uw desbetreffende bestelling.

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
U kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 0165- 517 000. Wanneer u buiten kantooruren besteld, kunt u een mailtje sturen naar consument@ptmd.nl. U ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers uw bericht hebben gelezen. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer of ordernummer.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 dagen bij u thuis af te leveren. Mocht dit langer duren, neemt u dan a.u.b. contact op via 0165 – 517 000 of consument@ptmd.nl

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
U kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 0165- 517 000. Wanneer u buiten kantooruren besteld, kunt u een mailtje sturen naar consument@ptmd.nl. U ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers uw bericht hebben gelezen. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer of ordernummer en duidelijk het afleveradres.

Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst, wat nu?
Neem dan a.u.b. zo spoedig mogelijk contact op met ons. U kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 0165- 517 000. Wanneer u buiten kantooruren besteld, kunt u een mailtje sturen naar consument@ptmd.nl. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer of ordernummer. U ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers uw bericht hebben gelezen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een winkel?
Ja. U kunt dit per e-mail of per telefoon doorgeven. U kunt ook bij het alternatieve adres het adres van de winkel invullen. Wij zullen het dan bij hen afleveren.

Wat is het rekeningnummer waarop ik het bedrag moet overmaken?
Wanneer u een factuur heeft ontvangen, kunt u uw orderbedrag overmaken op rekeningnummer: NL20ABNA0465677509 onder vermelding van uw factuurnummer.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar consument@ptmd.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw klantnummer, ordernummer en welke artikelen u wilt retourneren. Wij zullen een ophaalopdracht voor u inplannen. Geeft u ook aan op welke dag/tijd het u schikt dat de transporteur het pakketje bij u op komt halen.

Ik heb een artikel ontvangen dat kapot is, kan ik een nieuwe ontvangen?
U kunt een e-mail sturen met een foto van het kapotte artikel. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw artikel toesturen.

STORES in de buurt

Onze producten zijn te koop in de betere woon- en decoratie winkels.

Algemene voorwaarden
Privacy policy
Disclaimer

Zoek een winkel

ONLINE store

Onze producten zijn te koop in onze webshop.

Webshop
Scroll naar boven